Известие

Collapse
No announcement yet.

dhtj, ecotronic и компания срещу Jtdm

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
    Tи не искаш ли да се включиш в играта като знаеш толкова и не ти се вярва?
    Aко си далече, Боби ще ти каже какъв е бил резултата.
    Айде, че събирам за газова на ЖТС-а.
    Честно казано не искам, но ще очаквам резултата с интерес


    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
      Няма трафик......всяка вечер по това време се пребирам от работа по тоя маршрут....тел. номер ми е 0877166703...гледай да си залепиш тежестите...)
      Утре няма да легаме докато не разберем резултата
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #78
        75 коментара за 1 ден. Бааах тая тема ще засенчи и култовата за Спарка
        (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
          Младеж,

          Нито си му на годините, нито си му на чикиите на Бобеца .. спри се малко !

          Само да те светна, че на 2-ра със 100 не е важно да ли ти е бензинов или дизелов агрегата .. важно е ква е трансмисията пич ! Сещаш ли се ?
          Стефо нека да става екшън и без туй ни е скучен живота...)....в тоя форум се обзалагам за трети път...първият път с ония дългият византиец, наш приятел Кайо......щяхме да се бегаме из Петрохан, аз с оная кошница легендата, той с гта - то...е дойде на село, напихме се и не устиска....а след това и то с печката, тогава карах една 156 2,4 св 140 к.с. без никви модификации...го отнесох на околовръстното след едно посещение на един автосалон.....не, че гта-то е по бавно, или по зле...но просто мойте топки се свиват повече.....)...а той ми се оправда с рейката....абе на крив, капута му виновен.....вторият облог така и не го изпълних...беше с BO....за икономично каране, почти всичко беше договорено, но не продължих, защото щях да приложа измама, и не исках да си петня името....е това е третия облог....дано не изхвърчат тежестите и да стане накой дисбаланс...)
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #80
            Малее малее ЖТ-ЕС земи кацни не бий с гъза тавана ве ПАТРОН.

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
              Утре няма да легаме докато не разберем резултата
              Благодаря Ви за вниманието......чакам момчето с якият спарк да се обади...
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                Не говорех толкова за максимални обороти, колкото за диапазон.
                Диапазона на спарка е два пъти по-голям от диапазона на едно жтд. Написах го на предната страница, прочети.
                Пак ми обясни технически защо да имаш широки обороти трябва да е нещо готино? Колко пъти трябва да задам този въпрос, за да ми отговориш?
                Ще ти го представя така. Аз тръгвам с дизела да катеря по оборотите и те бързо свършват, както казваш. Значи съм успял бързо да накарам двигателя да започне да ми отдава 150 коня. Ама ти бавно, бавно във времето правиш 100, 120... 150 коня и ти свършват оборотите и на теб. Дай ми отговор защо твоя вариант е по-добър.
                Last edited by BO; d.m.y г., 21:52.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • #83
                  Щото е чул от някъде за обороти ма колко струват ????? и колко часа издържат ?????? ма когато си Шейх нема значение.Край от мен отивам да ПУША

                  Comment


                  • #84
                    Е така ако е, супер... Нито ще ви снимат камери, нито нищо... Почти на място 200

                    https://m.facebook.com/story.php?sto...952649081&_rdr

                    ... ама и аз съм един, карам пърделници, пък бензинови давам за пример... ц, ц
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                      Пак ми обясни технически защо да имаш широки обороти трябва да е нещо готино?
                      Готино е, защото имаш нужда по-малко да работиш със скоростите, по-удобно е. По-мързеливо.

                      На практика, аз мога да карам с 50км/ч на всяка предавка от 1ва до 5та. Вярно, на 1ва ще е малко шумно, но е възможно.
                      През селата мога да минавам без да свалям предавка.

                      Камионите и тракторите що имат 18 скорости? Щото двигателите им работят от 1000 до 1500 оборота и трябва да сменят постоянно за да се задържат в тоя диапазон.

                      Да не говорим за субективното - колко е приятно да слушаш и да усещаш едно хубаво изрязване до 6-7-8 хил оборота. Затова колите за кеф са бензинови а не дизелови.
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • #86
                        Ако правилно съм разбрал, това че те мързи да сменяш предавките прави бензиновия мотор по-як ?
                        И още едно нещо не мога да схвана, как изрязването на 7-8000об е яко фън, като достигането до там е мъка ?
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment


                        • #87
                          BO, защо концепцията във F1 е бързооборотен и малолитражен мотор вместо обратното?

                          При еднакви мощности.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                            Ако правилно съм разбрал, това че те мързи да сменяш предавките прави бензиновия мотор по-як ?
                            И още едно нещо не мога да схвана, как изрязването на 7-8000об е яко фън, като достигането до там е мъка ?
                            На първа и втора мъка ли е?
                            И пак ли говорим само за спаркове?
                            Мотор не си ли карал? Мотоциклет имам предвид.
                            Верно ли нямате усещане към тея неща... баси алфистите...
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • #89
                              Ми то това е, 1ва и 2ра. Даже гуми трудно върти. Ако не вярваш опитай, тръгни на 1ра плавно и както се движиш наритай газта до долу, направи същото и на 2ра. Веднага ще усетиш колко му е силата (ако не ти се занимава ще ти кажа - никаква). Само за справка ще кажа че повечето читави жтд и 3та припищяват гуми по този начин.

                              Относно Ф1, там нещата са съвсем други и много далечни от дискусията която водим.
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment


                              • #90
                                Споко. Не сравнявам дизел с F1.

                                Отговарям с въпрос на въпроса на BO.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X